הרב הגר פורש מרשימת המפלגה של ישי: "אני מוותר על מקומי"

    דוד לזר 1 Comment on הרב הגר פורש מרשימת המפלגה של ישי: "אני מוותר על מקומי"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוקר של דרמות פוליטיות: הרב משה הגר מי שהצטרף למפלגתו של אלי ישי – 'יחד – העם איתנו', הודיע הבוקר (חמישי) כי מוותר על מקומו הריאלי במפלגה למען שילובם של תנועת 'עוצמה יהדות' בראשותו של ד"ר מיכאל בן ארי.

    ראש המכינה הקדם צבאית ביתיר אמר כי "אינני פורש מהמפלגה ואשמש כיו״ר הנהלת התנועה. באתי מתוך תחושת שליחות ואמונה בדרך, אך למען האחדות אני מוותר על מקומי", לדבריו, "המהלך נעשה בתיאום מלא מול יו״ר התנועה חה״כ אלי ישי וחה״כ יוני שטבון".

    גורמים במפלגה פרסמו כי הרקע להחלטתו של הרב הגר, הוא החלטת הרב צבי טאו, נשיא ישיבת 'הר המור' למשוך את ידיו ממעורבות בנעשה במפלגתו של ישי.

    החלטתו של הרב הגר התקבלה בזמן שהמגעים מול בן ארי מבשילים, וכי בכוונת יו"ר המפלגה אלי ישי לקדם את הבלוק הטכני עם 'עוצמה יהודית'.

    אמש (רביעי) פרסם בן ארי הודעה לתומכיו ובה הוא הודיע כי הוא 'מחזיר את הפקדון' לברוך מרזל, וכי מרזל ישמש כנציג התנועה.

    בהודעתו כתב בן ארי כי "הבחירות הללו הגיעו מהר משציפינו. אירועים במפלגות אחרות יצרו מציאות פוליטית שעל משבצת הימין נכנסה מפלגת אלי ישי", לדבריו, "מתוך אחריות לאובדן קולות, פנינו אליהם להתמודדות משותפת. רק בימים האחרונים התחיל מו״מ. מתוך הבנת המציאות המורכבת של אלי ישי, דרשנו מקום אחד ברביעיה הראשונה".

    "אני יודע שאתם כועסים על זה. ויכול להיות שטעינו. אך זו דרכו של מו״מ. הגדרנו מטרה לתקוע יתד בכנסת. ואנחנו בדרך לשם. העמדת ברוך במקומי, באה בעקבות דרישה של בית הרב מזוז. לא ראינו שזו סיבה לעכב את כניסתנו לכנסת. בגלל עניין פרסונלי", כתב בן ארי.



    1 תגובות

    מיין תגובות